پزشك پرسپولیس خبر داد؛ مصدومیت رضایی و حسینی برطرف شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'وجیه الله چشمه سری' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام این خبر خاطرنشان كرد: خوشبختانه تمامی نفرات تیم پرسپولیس در شرایط ایده آل قرار دارند و امیدوارم در تمرینات یكشنبه شب نیز مشكلی برای نفرات ایجاد نشود تا كادر فنی، تمامی بازیكنان را در اختیار داشته باشد.

وی در خصوص شرایط رضایی اظهار داشت: این مهاجم پس از برطرف شدن مصدومیت طولانی، می تواند در دیدار دوشنبه شب برای نخستین بار تیم پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی كند.

پزشك تیم پرسپولیس ادامه داد: سیدجلال حسینی نیز برای همراهی تیم در دیدار دوشنبه شب آماده است.

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر شدید بودن مصدومیت حسینی گفت: تیم پرسپولیس پزشك دارد و اخبار مصدومیت و سلامت بازیكنان باید از طریق من در اختیار رسانه ها قرار بگیرد و البته برخی رسانه ها دوست دارند در خصوص سلامتی نفرات مطالب مختلفی بنویسند كه خودشان هم باید پاسخگو باشند.

چشمه سری عنوان كرد: ‌اگر حسینی مصدومیت شدید داشت به اطلاع رسانه ها می رساندم و ترسی از مطرح نكردن آن ندارم. وی پس از دیدار با تیم فجر شهید سپاسی شیراز آسیب دید كه پس از دو روز استراحت و فیزیوتراپی كار خود را آغاز و روز شنبه

نیز همراه با سایرین با قدرت تمرین كرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا شب (دوشنبه) به مصاف گهر دورود می رود.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: سفید , لا , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: